mandag, januar 26, 2009

Ny blogg


Hei hei:)


da har jeg endelig fått skaffet meg blogg oxo, etter mye mas fra søster:P hehe.

Så hun er vel veldig fornøyd nå tenker jeg.


Er ikke helt inne i detta enda, men det kommer seg vel etterhvert tenker jeg..

Får vel kanskje fortelle litt om meg selv da..
jeg er en jente på 19år, som for tiden bor og jobber på gol..
Er egentlig fra lier, har leilighet på tranby oxo, men får desverre ikke tid til å være der så mye om dagen..


Jeg er forlovet med verdens beste jente og vi har vært sammen i 2 år og 2mnd..
Vi har da en hund sammen, som du ser bilde av.. det er blanding av rottweilier og fuglehund, men er mest rottweilier i henne som dere kanksje ser:) Hun blir 2 år nå i april så er ikke så gammel enda:P

Da har dere fått vite litt om meg, er det noe dere lurer på er det bare å spørre:)

Da får jeg vel prøve meg litt mere fram på å blogge da:P
Følg med!!



Tudlu........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar